З досвіду роботи

_____

Нова українська школа в дії

         Уже третій місяць першокласники закладів загальної середньої освіти Рахівського району навчаються в умовах Нової української школи.

Вчителі стверджують, що учні набагато швидше адаптувалися в школі й краще спілкуються між собою, у них не згасає мотивація до навчання.

Особливістю Нової української школи є організація нового освітнього простору. У навчальних приміщеннях 1-их класів створено навчальні центри (зони): центр відкриттів, центр новин, центр матеріалів, комунікативний центр, центр тиші, центр вчителя, тематичний центр. Освітнє середовище, звісно, виглядає по-різному, оскільки при плануванні освітнього простору вчителі враховували розміри класних кімнат, кількість учнів, наявність технічних засобів та дидактичного матеріалу.

Щодня навчання розпочинається із ранкової зустрічі, де учні діляться своїми враженнями, настроєм, щоденними новинами. Це дуже важливий елемент, спрямований на розвиток співпраці, емоційного інтелекту і вміння працювати в команді.

Вітання, цікаве подання матеріалу, групова робота, ігри та завдання розвивального характеру, диференційований підхід до кожного учня допомагають згуртувати дитячий колектив, сприяють розвитку навичок спілкування, логічного мислення молодших школярів, їхньої творчої уяви, самостійності.

        

Значна  увага приділяється дослідницькій діяльності першокласників, де діти самостійно шукають відповіді на запитання, осмислюють вивчене.

Під час навчальної діяльності у 1-х класах вчителі активно використовують LEGO. Учні, виконуючи веселі завдання, тренують пам’ять, розвивають моторику і  мислять творчо.

Учням подобається вести „Щоденник вражень», створювати Лепбук, дотримуватися правил класу та виконувати рутини.

Цікавими є заняття дослідницького характеру, проведені на шкільному подвір’ї або за межами школи.

 

 

 

 

 

 

 

Інтеграція тем тижня передбачає і набуття предметних компетентностей, зокрема опанування граматичних та обчислювальних умінь.

Класоводи вважають, що учні успішно пройшли адаптаційний період у школі, вони стали більш самостійними, впевненими в собі, приходять до школи з позитивним настроєм та великим бажанням до пізнання нового.

 

 

___________________________________________________________________________

На допомогу учителю Нової української школи

Нова українська школа. Короткий словник термінів