Застосування елементів STEM-освіти на уроках математики та інформатики

У  жовтні 2019 року на базі Лугівської ЗОШ І-ІІІ ст. відбулася методична студія вчителів математики та інформатики “Міжпредметні зв’язки математики та інформатики як реалізація STЕМ-освіти”.

       В Україні концепція STEM почала впроваджуватися кілька років тому. Драйвером у поширенні цього напрямку став розвиток робототехніки та програмування, які поступово активізували увесь комплекс STEM (Science (Наука), Technology (Технології), Engineering (Інженерія), Mathematics (Математика). STEM-освіта базується на використанні засобів та обладнання, що пов’язані з технічним моделюванням, інформатикою,  мультимедійними технологіями, науковими дослідженнями, робототехнікою, інтелектуальними системами. Це освіта, скерована на підтримку творчості та інноваційних навичок.

Учасників семінару гостинно зустріли  та ознайомили з закладом  директор Бочкор М.В., заступники Шорбан О.В., Мартиш Т.В.

Учителі математики та інформатики Бочкор О.В., Дем’ян Д.В.,  Дем’ян Т.М., Угрин В.В.  познайомили учасників  методичної студії  з інноваційною STEM- технологією, особливостями використання  STEM-освіти для формування ключових та предметних компетентностей на уроках математики та інформатики

         Учасники заходу дізналися про  інтегровані уроки як особливу форму  STEM-навчання, використання онлайн ресурсів,  зокрема  геосервісів  як  платформи для вирішення дослідницьких завдань з різних предметів, пов’язаних з обчисленнями відстаней, визначенням найкоротшого шляху, порівнянням особливостей різних місцевостей і т.п.

          Цікавою та пізнавальною була краєзнавча, експериментально-дослідна екскурсія    до астрономічної обсерваторії «Білий слон» на горі Піп Іван. Упродовж двох років українські та польські науковці вивчатимуть клімат на горі Піп Іван, використовуючи сучасний старт-датчик погоди. Його встановили в межах проєкту з відновлення астрономічної обсерваторії, який втілює  Прикарпатський національний університет  ім. В. Стефаника разом із Варшавським університетом. Це перша наукова інсталяція, яка вже засвідчує, що головне призначення обсерваторії – проведення широких наукових досліджень.

          Учасники семінару мали можливість не тільки здобути практичні навички, а   й насолодитися природою рідних Карпат.

         Упевнені, що об’єднавши зусилля, вчителі знайдуть шляхи зацікавлення учнів у вивченні STEM-предметів та виборі STEM-професій. А сучасна українська освіта отримає інноваційні рішення, які не лише сприятимуть росту зацікавленості дітей до наукових спеціальностей, а й і використовуватимуться навіть поза межами освітнього процесу.

          Схвальні відгуки та слова подяки за проведення семінару на високому організаційному та методичному рівні звучали від заступника начальника відділу освіти, молоді та спорту Ворохти Н.П., завідувача РМК Капустяк Н.Т.  та усіх присутніх.

Вам також має сподобатись...

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *