Майстер-клас «Особливості роботи з поколінням Z »

Нові технології змушують людський мозок еволюціонувати в небаченому досі темпі. Діти, які ніколи не жили у світі без інтернету, вже «заточені» під віртуальну реальність. До школи зараз приходять абсолютно нові за типом мислення учні. Якщо орієнтуватися на теорію поколінь, то  нині за партами сидить покоління Z — «цифрові» діти. Нове покоління стрімко зачиняє двері і залишає в минулому знайомий всім підхід до організації процесу навчання, коли діти повинні слухняно сидіти за партою та уважно дослухатися до вчителя. Сьогодення вимагає створення справжньої взаємодії між дітьми та наставником, творчого та гнучкого підходу до кожного навчального кроку, врахування індивідуальності та особливості кожної дитини, прояву уяви та можливості подивитися на звичайні речі по-новому.

Факти говорять про те, що діти все раніше і раніше починають освоювати планшети, смартфони, користуватися інтернетом. Дослідження  показують: майже 80% школярів використовують інтернет 3 години на добу. Кожен шостий проводить там близько 8 годин на добу. Все це говорить про те, що виникає нова соціальна ситуація розвитку. Відбувається виникнення нових психологічних контекстів і феноменів, нових форм взаємовідносин, зміна прийнятих в культурі соціальних практик.

Сьогодні діти сприймають інтернет не як набір технологій, а як середовище проживання. Це вже не окрема віртуальна реальність, а частина їх життя. І цей спосіб життя розходиться з способом життя батьків та педагогів. Як вчителям і батькам з інших поколінь уникнути конфліктів з ними?  

    Відповіді на ці запитання намагалися з’ясувати 12 лютого 2019 року  творчі  педагоги  закладів загальної середньої освіти  м. Рахів. Майстер-клас під назвою «Зрозуміти сучасних учнів. Особливості роботи з поколінням Z» на базі Рахівської ЗОШ І-ІІІ ст.  №1 підготувала лауреат конкурсу «Учитель року 2019», активний член методичного об’єднання вчителів біології, надзвичайно   креативний педагог – Турок Оксана Степанівна. Учасники  мали змогу визначити,  які покоління існують  та до якого покоління належать вони. На майстер-класі були присутні представники різних поколінь, а отже відбувся багаторівневий діалог.  Вправи  Оксани Степанівни   зрозумілі  та доступні,  пояснюють чому ми різні і як нам розуміти один одного. Майстер-клас  пройшов в інтерактивній формі та дружній атмосфері.

 

 


Переглядів: 335

Вам також має сподобатись...

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *