Відбулася традиційна щорічна розширена колегія педагогічних працівників Рахівщини

Для освітян вже традиційно початок навчального року знаменується серпневою педагогічною колегією, яка у нинішньому році проходила 30 серпня в районному будинку культури.

Серпневе зібрання освітян району – це щорічна зустріч педагогів, яка в урочистій формі підсумовує пророблену роботу за минулий навчальний рік, окреслює пріоритетні завдання на наступний період.  У ній взяли участь біля триста освітян: керівники й заступники керівників закладів дошкільної, загальної середньої та позашкільної освіти,  голови районних методичних об’єднань та первинних профспілкових організацій, педагогічні працівники закладів освіти району.

У холі РБК було представлено виставку методичних розробок вчителів, працівників РМК, навчально-методичної літератури, а також роботи і досягнення  вихованців позашкільних закладів освіти району.

Розпочали роботу вшануванням хвилиною мовчання  померлих на Майдані і в зоні АТО та переглядом мотиваційного відеоролика про необхідність реформування сучасної школи.

Доброю традицією стало під час підбиття підсумків за минулий навчальний рік. У рамках розширеного засідання колегії відділу освіти, молоді та спорту райдержадміністрації відзначено 21 учня та їх вчителів, які завдяки своїй спільній наполегливій праці досягли високих результатів у Всеукраїнських учнівських олімпіадах та науково-дослідницькій роботі МАН.

Новий навчальний 2018/2019 рік є визначним для освіти України. Саме цього вересня розпочинається повномасштабне впровадження Нової Української школи.

Реформа Міністерства освіти і науки – Нова Українська школа (НУШ) є одним з ключових пріоритетів Уряду України. Головна її мета – створити школу, яка даватиме учням не тільки знання, як це відбувається зараз, а й вміння застосовувати їх у житті.

Замість запам’ятовування фактів та визначень понять, учні набуватимуть компетентностей. Це – динамічна комбінація знань, умінь, навичок, способів мислення, поглядів, цінностей, інших особистих якостей, що визначає здатність особи успішно соціалізуватися, провадити професійну та/або подальшу навчальну діяльність. Тобто формується ядро знань, на яке будуть накладатись уміння цими знаннями користуватися, цінності та навички, що знадобляться випускникам української школи в професійному та приватному житті.

До того ж, завдяки новому закону «Про освіту», вчителі мають вільний вибір форм організації освітнього процесу, способів навчальної взаємодії, методів, прийомів і засобів реалізації змісту освіти.

Міністерство освіти і науки пропонуватиме типові навчальні програми, проте будь-який учитель чи авторська група зможуть їх доповнювати або створювати свої. Учитель тепер обмежений лише Державним стандартом. У цьому документі окреслено результати: що мають знати та вміти учні, закінчивши певний етап навчання. Натомість, як дійти до цих результатів, учитель визначатиме сам.

Ще однією важливою подією навчального року 2018/2019 є розвантаження програм для 1-4 класів, які застосовуватимуться в початковій школі з 1 вересня,  та перехід загальної середньої освіти на 12-річне навчання.

 Розпочинаючи  свій виступ,  очільниця районного відділу освіти, молоді та спорту Севч О.І. узагальнила результати роботи за 2017/2018 навчальний рік, відзначила новації та досягнення педагогічних колективів і учнівської молоді району, визначила пріоритетні напрями роботи щодо виконання програм розвитку освіти, реалізації державної політики в системі дошкільної, загальної середньої та позашкільної освіти, тощо.

Оксана Іванівна зазначила, що протягом 2017-2018 н. р. в освітянській галузі району здійснювалися заходи, спрямовані на створення належних умов для якісної реалізації Концепції «Нова українська школа», зупиниласяся на мережі закладів освіти, проаналізувала розвиток дошкільної, позашкільної, загальної середньої освіти району, матеріально-технічне забезпечення освітянської галузі.

До обговорення доповіді начальника відділу освіти долучилися: Капустяк Н.Т. із виступом «Аналіз результатів ЗНО як складова системи моніторингу якості освіти», Студеняк Т.В., методист РМК, тренер НУШ, – «Нова українська школа – старт реформи»,  Папарига В.І., заступник директора з навчально-виховної роботи Квасівської  ЗОШ І-ІІІ ступенів, – «STEM-освіта як модель інноваційного загальноосвітнього навчального закладу».

Опісля було оголошено рішення колегії про присвоєння обласної педагогічної премії ім. Августина Волошина вчителю української мови і літератури Лужанської ЗОШ І-ІІІ ст. Піцурі Тетяні Петрівні.

Почесними нагородами департаменту освіти і науки Закарпатської ОДА та відділу освіти, молоді та спорту Рахівської РДА за підсумками навчального року було відзначено 84  найкращих працівників освітньої галузі.


Переглядів: 297

Вам також має сподобатись...

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *